Monday, February 8, 2016

Odhise Grillo - Tri “L-të” Ç’janë? (e ilustruar)





1


2


3


4




Tri “L-të” Ç’janë?

1.
Fëmijët pyesin,
fëmijët thonë:
-Tri “L-të” ç’janë?
Se s’i kuptojmë.

Se ç’janë ato,
vesh do ta marrim,
po ndoqëm pas
xhaxhi shkrimtarin…

2.
Gjyshi i Letës
Mori një shqopë
edhe në të
çeli një gropë,
bëri një bisht,
pastaj ca vija…
Çfarë po bënin
duart e tija?

Një lugë druri
gjyshi po bënte,
po e lëmonte
dhe po e gdhendte.

Me një biçak,
me një gjilpërë,
punoi mbi të
një ditë të tërë.

Dhe doli luga
e mirë,
e bukur,
si bri e kthyer,
me lule mbushur.

Kish një bilbil
luga në fund…
Si lugë e Letës
s’gjendet kurrkund.

Luga e saj
di shumë këngë,
shërben pastaj
dhe për të ngrënë.

Nuk ka në botë
lugë si kjo,
ndaj Letë e vogël
kaq shumë e do.

Me të ha drekën,
me të mëngjesin,
me të ha supën,
me të përsheshin…

3.
Kaluan muaj
edhe një ditë,
një kushërirë
na erdh’ vizitë.

E priti Leta
Lindën plot gaz…
Po pritni,
shihni
ç’ndodhi më pas.

Linda dhe Leta
si motra janë,
nga katër vjet
besoj s’i kanë.

Sa shumë duhen
Linda dhe Leta!
Shpirt e ka njëra
dhe zemër tjetra.

Linda në drekë
syrin ia vuri
Letës, që hante
me lugë druri.

Dhe thirri fort,
lugën kur pa:
-Me këtë lugë
vetë do ha.

Lugën si bri
ma jep, o Letë!

Leta sa s’qau
me lot të nxehtë,
Edhe për lugën
seç na u zunë:

-Pse të hash ti,
do të ha unë!

-Nuk është jotja,
po është imja!

Tamam si tra
na u bë… qimja.

Deri në mbrëmje
kështu vazhduan,
seç na u grindën,
u zemëruan.

Dhe iku Linda,
pushoi grindja,
s’kishte më “jotja”,
s’kishte më “imja!”

Mirëpo Leta
na mbeti vetëm
edhe pa Lindën
u mërzit tepër,
ndaj i tha nënës:
-Sa jam penduar!
Me Lindën kot
jam zemëruar.

Ç’e dua lugën,
kur Lindën s’kam,
të vijë prapë,
se e kam xhan!

Dhe Linda erdhi
e nisi lodra,
Linda me Letën
shkojnë si motra.

Ç’i thotë Lindës,
mbani vesh Letën:

-Ta fala lugën
për gjithë jetën!

4.
Ja ku na erdhi
fundi tani,
pra, le të bëjmë
pak llogari:

Leta dhe Linda,
Luga si bri,
sa “L” na bëjnë?
Më duket… tri!
                           
                          

Odhise Grillo